nuffnang ads

Wednesday, December 15, 2010

EDITOR MAJALAH PANAS PUNGGUNG: SIARKAN GAMBAR KEKASIH PRESIDEN RUSIA, VLADIMIR PUTIN DI MUKA DEPAN

Inilah perempuan simpanan Vladimir Putin, Presiden Rusia, bekas atlet gimnastik Rusia di sukan Olimpik. Majalah Russia Vogus menyiarkan gambar Alina Kabayeva di muka depan edisi barunya dan mengundang marah Putin...hehehe takut bini.

EDITOR majalah Russia Vogue, edisi Januari 2011, Viktoria Davydova mula panas punggung apabila tindakannya menyiarkan gambar kekasih Presiden Rusia, Vladimir Putin pada muka depan majalah itu menyebabkan Putin berang.

Tindakan itu dianggap Putin sebagai sengaja membakar kemarahan isterinya, Ludmila. Pegawai Putin dilaporkan telah menghubungi Davydova menyatakan kemarahan.

Kisah Putin menyimpan seorang perempuan simpanan bukan rahsia di kalangan golongan atasan di negara Komunis itu. Perempuan muda itu adalah Alina Kabayeva, 27, bekas atlet gimnastik Olimpik Rusia. Hubungan Putin dengan Alina telah lama tersebar malah ada pihak yang rapat dengan Putin turut memberitahu Presiden Rusia itu turut mempunyai seorang anak hasil hubungan intimnya dengan Alina.

Tindakan majalah Russia Vogue memaparkan gambar Alina di muka depan pula kini disifatkan bagai memupuk segenggam garam ke pangkal luka, Ludmila, isteri Putin.

Difahamkan, telah sekian lama Putin tidak bersama isterinya itu gara-gara hubungannya dengan Alina tersebar. Malah Ludmila langsung tidak muncul bersama suaminya itu pada majlis rasmi negara.

Tidak mustahil Russia Vogue akan ditutup sama nasib seperti sebuah majalah lain sebelum ini yang mendedahkan kisah hubunga terlarang Putin dan Alina itu.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10