nuffnang ads

Sunday, January 30, 2011

KISAH BENAR: ISTERI KUAT SEKS LUAR BIASA DERA SUAMI 18 TAHUN!


SEORANG suami di Turki berada yang dalam keadaan lesu dan lemah, bergegas ke balai polis sebagai jalan akhir mencari penyelesaian apabila tidak termampu lagi melayan kehendakk seks luar biasa isterinya, sejak berkahwin 18 tahun lalu.

Lelaki yang mempunyai dua anak dengan isterinya memberitahu polis, dia menghabiskan masa empat tahun di atas sofa bagi mengelak dari membayar cukai batin berlebihan kepada isterinya, namunn itu gagal memaksa isterinya untuk bersimpati.

Setiap hari, isterinya berkali-kali datang memintanya membayar kononnya tunggakan nafkah batin yang mesti dilangsaikan, walaupun si suami semakin kurus kering apabila terpaksa memenuhi kehendak isteri.

Agaknya, macam inilah perbualan mereka:
Isteri: Bang nak!
Suami: Haitt..tadi kan dah.
Isteri:  Itu tadi..
Suami: Abang letihlah...
Isteri: Tak kira...abang kena jelaskan jugak yuran batin ni..
Suami: Aduhh...yalah...yalah...yalah..

Sejam kemudian:
 Isteri: Bang, nak!
 Suami:Aduhhh..tadi kan dah..
 Isteri:  Itu tadi...

Dua jam kemudian:

Isteri: Bang, nak!
Suami: Mana boleh macam ni...tadi kan dah..
Isteri: Itu tadi...
Suami: Abang letihlah..
Isteri: (Memujuk). Macam ni bang...cuba abang anggap setiap kali kita bersama, seorang musuh kita mati...semakin banyak kali kita bersama makin banyak musuh kita mati!
Suami: (Terpedaya)..okaylah..okaylah.

Tiga jam kemudian:
Isteri: Bang, nak!
Suami: Betul ni sayang...abang dahh tak larat.
Isteri: (Memujuk lagi) Abang tahu kan...setiap kali kita bersama, seorang musuh kita mati...marilah kita buat banyak-banyak biar banyak musuh kita mati.
Suami: SEBENARNYA SAYANG...KALAU MACAM INI BUKAN MUSUH KITA YANG MATI, TAPI ABANG YANG MATI!!!!


Rabu lalu, akibat tidak tertahan lagi, lelaki itu memberitahu polis meminta bantuan dan bercadang memfailkan permohonan cerai daripada isterinya akibat terlalu kelesuan melayani kehendak seks luar biasa isteri yang tak pernah kujumpa itu.

Laporan AFP menyebut, polis mengesahkan lelaki itu mahu memohon perceraian tetapi kini permintaannya itu  adalah agak mustahil dengan keadaan isterinya yang terlalu gersang itu.

Lelaki berkenaan dikatakan sering keletihan dan gagal menumpukan perhatian pada pekerjaannya sejak sekian lama berkahwin kerana semua tenaganya yang ada telah dihabiskan bersama si isteri.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10