nuffnang ads

Friday, November 26, 2010

REMAJA MENGAKU GUNAKAN LIDI DAN WANG SYILING BUAT ONANI SETIAP HARI

SALAH SEORANG gadis yang kini secara sukarela memasuki sebuah pusat pemulihan akhlak swasta di Lembah Klang membuat pengakuan menakjubkan!

Berusia 17 tahun, remaja yang tidak lagi bersekolah itu sebelum ini pernah beberapa kali terlanjur melakukan hubungan seks dengan beberapa teman lelakinya. Dia pernah dua kali menggugurkan kandungan, mengakibatkan seluruh ahli keluarga membuangnya kerana terlalu liar.

Ketika sesi kaunseling dijalankan seorang sukarelawan, remaja itu mendedahkan punca dia sering terbabit dalam hubungan seks luar nikah. Dia mendakwa ketagihan seks yang amat kuat menyebabkan keinginan itu tidak mampu dibendung-bendung.

Ketagihan itu katanya, amat menyeksakan terutama selepas mengadakan hubungan seks pada usia 13 tahun dengan teman lelakinya yang berusia 16 tahun. Remaja itu mengakui, hubungan seks kali pertama itu banyak didorong oleh kemahuannya yang mendesak teman lelakinya melakukan perbuatan itu di rumah.

Sejak itu dia menganggap hubungan seks sebagai menu harian yang mesti ada. Dia menganggap seks lebih penting daripada sarapan atau makan malam!

Namun paling mengejutkan ialah pengakuan remaja terbabit bahawa nafsu seksnya amat kuat terutama ketika dia mula berusia 10 tahun. Dia  sering melakukan onani menggunakan pelbagai objek, tanpa mengira masa.

Malah katanya, antara objek yang selalu digunakan ialah wang syiling 50 sen dan lidi penyapu, selain putik kapas dan sayuran seperti kacang panjang dan terung! Perbuatan itu katanya, pernah dilihat salah seorang kakak dan abangnya, tetapi dia tidak pernah berasa malu.

Namun selepas meningkat 17 tahun, dan terbabit dalam kesilapan yang keterlaluan sehingga dibenci keluarga, dia ternyata mulai berubah dan banyak menghabiskan masa di pusat pemulihan akhlak dengan membuat amal ibadat. Dia juga diberi peluang untuk menyambung pelajarannya secara persendirian dengan semua kos ditanggung oleh pihak yang amat bersimpati.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10