nuffnang ads

Wednesday, November 3, 2010

PEGAWAI PENJARA WANITA DIBICARA KES MELAKUKAN SEKS TERLAMPAU KE ATAS BANDUAN REMAJA LELAKI

KEMARUK dengan bidikan lelaki muda, seorang pegawai penjara wanita di Britain, akhirnya diheret ke mahkamah apabila aksi seks dan hubungan intimnya dengan seorang banduan berusia 20 tahun yang menjalani hukuman penjara seumur hidup, terbongkar.

Danny McLean diperdaya menjadi pemuas nafsu pegawai penjara wanita yang kemaruk...
Emma Beard, 30, yang telah berkahwin didakwa memperdaya banduan terbabit, Danny McLean untuk melakukan seks secara rahsia di dalam penjara.

Berdasarkan keterangan McLean di mahkamah, dia berkata: "Saya beritahu dia saya nak anak, tapi keadaan tidak mengizinkan kerana saya berada di dalam penjara...kemudian dia (Beard) menawarkan dirinya"

Bagaimanapun, Beard berusaha untuk melepaskan diri dengan mendakwa hanya melakukan hubungan 'tidak sepatutnya' dengan McLean. Dia sebelum itu mengaku bersalah di atas dakwaan salah laku.

Beard ditahan pada Disember 2009 ketika sedang melakukan hubungan seks dengan McLean. Malah penyiasat yang menyiasat kes itu turut menemui gambar-gambar separuh bogelnya selain beberapa surat cinta di dalam sel McLean dipenjarakan.

Di dalam surat cinta yang ditemui, dipercayai ditulis pegawai penjara wanita itu, tercatat: "I love you" dan satu lagi " I dream about you and I cant stay away from you"!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10