nuffnang ads

Friday, November 12, 2010

I HAD SEX WITH UMMI IN LONDON -KATA-KATA NORAZMAN ABDULLAH@BAGINDA ANAK MINDA (DIPETIK DARIPADA LAPORAN MALAYSIAKINI TERDAHULU)

KES seorang pelajar di Sarawak, Basil anak Baginda, 10 tahun yang mendakwa dirotan penolong kanan sekolahnya, Iskandar Fateli sebanyak 10 kali di tapak tangan, Oktober lalu kerana membawa makanan tidak halal, 'nasi goreng bersosej babi' telah masuk ke parlimen.

Tercetus 'perang mulut' antara beberapa ahli parlimen apabila mereka bersuara tentang isu rotan dan makanan tidak halal itu. Antara ahli parlimen yang terlibat dalam perang mulut itu ialah Zulkifli Nordin (Kulim) dan Khalid Samad (Shah Alam)

Ayahnya, Norazman Abdullah @ Baginda anak Minda, bagaimanapun memberitahu media yang dia telah tidak lagi beragama Islam selepas keluar dari agama itu pada tahun 1999.

Bagaimanapun, ramai tidak tahu siapa Norazman Abdullah @Baginda anak Minda ini. Kita imbau kes liwat Anwar Ibrahim tidak lama dulu, di mana Norazman ini adalah antara saksi di mahkamah dan kita petik semula laporan dalam Malaysiakini mengenai laporan di mahkamah ketika Norazman Abdullah memberi keterangannya. (Hanya sebahagian petikan),

A defence witness in the sodomy trial of jailed former Deputy Prime Minister, Anwar Ibrahim told the High Court today that he had sex with star prosecution witness, Ummi Hafilda Ali.

"I had sex with Ummi in London" said Norazman Abdullah @Baginda anak Minda to the murmurs of those seated in the public gallery.

"When we returned to Malaysia, Ummi told me that she would give my ex-wife RM200,000 so that we (Ummi and I) could get married and elope to London" Norazman said, adding that he was then married with two children.

Berdasarkan petikan laporan itu memang bapa pelajar berkenaan masih menggunakan nama Norazman Abdullah@Baginda anak Minda.

Namun kini, apabila beliau memberitahu telah keluar dari Islam, kita harus menerimanya secara terbuka.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10