nuffnang ads

Monday, November 22, 2010

BUDAK 10 TAHUN PERKOSA NENEK 70 TAHUN

NAMANYA Ro, mengikut kata polis. Dia baru berusia 10 tahun. Dek kerana terlalalu kerap mengikuti teman-teman melihat laman lucah di internet, Ro yang tinggal di Pekan Baru, Indonesia kehilangan akal kira-kira jam 9 malam, Jumaat lalu.

Dia meminta izin kepada seorang wanita tua berumur 70 tahun untuk menumpang buang air kecil dan diizinkan memandangkan dia masih kanak-kanak. Namun ketika keluar dari bilik air, dia terpandang wanita tua pemilik rumah itu terbaring di atas katil.

Sebenarnya, wanita tua itu sedang sakit dan berbaring untuk merehatkan diri, namun nafsu Ro tiba-tiba sahaja dirangsang. Fikirannya asyik teringat perilaku menyeronokkan bagaimana wanita melakukan hubungan seks dalam laman lucah yang sering ditontonnya selama ini.

Dengan selamba, Ro memasuki bilik wanita tua itu tanpa disedari anak wanita berkenaan. Lidah Ro menjelir-jelir keghairahan lalu dia membuka seluarnya untuk menikam pedangnya ke sasaran, tetapi perbuatannya itu disedari anak wanita berkenaan.

Dia ditangkap dan nyaris dibelasah penduduk setempat tetapi polis dan ketua penduduk sempat menghalang. Memandangkan dia masih di bawah umur, polis cuba membawanya berjumpa kedua-dua ibu bapanya namun polis terkejut kerana rumah yang dikunjungi kosong.

Akhirnya mereka pun tahu Ro adalah anak yatim piatu dan hidup bergelandangan sendirian. Dia dikatakan sering tidur di bawah jambatan bersama anak-anak yang senasib dengannya.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10