nuffnang ads

Tuesday, September 28, 2010

BAPA TIRI ROGOL BUDAK EMPAT TAHUN DI MUAR. DI ULU TIRAM TENTERA ROGOL ANAK KANDUNG 13 TAHUN

SEORANG bapa di Muar tergamak merogol anak tirinya berumur 4 tahun, ketika kanak-kanak itu diamanahkan ibunya untuk dijaga sepanjang ibunya dirawat di hospital.

Sehingga kini tidak diketahui lelaki itu jenis apa, tetapi disahkan bukan binatang kerana dia mempunyai kad pengenalan, nama dan agama. Pengesahan identitinya sebagai manusia juga sukar dibuat kerana berdasarkan kajian sifat dan perangai, seseorang manusia tidak akan melakukan perbuatan sekeji itu. Apatah lagi ke atas seorang kanak-kanak yang tidak mengerti apa-apa tentang seks.

Di Kota Tinggi pula, seorang tentera berpangkat sarjan didakwa di Makamah Sesyen atas dakwaan merogol anak kandungnya yang berumur 13 tahun. Lelaki itu meminta dibicarakan selepas didakwa mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Tertuduh didakwa telah memasuki bilik tidur anak pada 16 September lalu kira-kira jam 2.15 pagi dan merogolnya sebelum mengugut supaya tidak memberitahu kejadian itu kepada sesiapa.

Perbuatan tertuduh hanya disedari ibu mangsa apabila terbaca mesej pada sistem khidmat pesanan ringkas (SMS) daripada tertuduh yang berbaur ugutan mengenai kejadian itu.

Apakah kerana bapa tidak melahirkan anak, maka mereka tergamak melakukan perbuatan sebegini? Atau ada sebab lain?

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10