nuffnang ads

Friday, December 31, 2010

KHAIRUL FAHMI DAN AIMIE HARMELIA SEPATUTNYA BERTUNANG NOVEMBER LALU!

Cewek Indon menitis air mata dan air liur melihat kebahagiaan pasangan ini. Semoga Aimie dan Khairul sabar. Kena sabar dan tabah!
PENJAGA gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat sepatutnya bertunang November lalu. Teman istimewanya, Aimie Harmelia Mohd Hashum, 21, mengakuinya.

Namun demi kesibukan latihan untuk memastikan negara mampu menjulang piala kemenangan, mereka sepakat menangguhkan hasrat itu.

Aimie Harmelia adalah bekas pelajar UiTM cawangan Machang, Kelantan, kini menunggu untuk melanjutkan pengajian dalam bidang sumber manusia.

Pasangan itu mengunjungi Balai Berita NSTP, malam tadi ketika dalam perjalanan pulang untuk makan malam di rumah keluarga Aimie di Setiawangsa.

 Dalam pertemuan dengan Berita Harian, Aimie memaklumkan dia tidak berasa bimbang dengan populariti diperolehi Khairul ekoran kecemerlangannya. Anak kedua dari empat beradik ini berkata, tumpuan peminat khususnya wanita, tidak membimbangkannya kerana dia lebih tahu dan mengenali hati budi Fahmi.

 "Jodoh tidak akan ke mana. Khairul Fahmi pemalu, saya tidak bimbang walaupun popularitinya meningkat. Saya tidak pernah menghalang kerjayanya," kata Aimie kepada wartawan Berita Harian.

 Fahmi pula berkata: "Aimie memahami kerjaya saya dan kepercayaan itu membuatkan saya selesa. Biarlah saya tumpukan kepada apa yang saya miliki sekarang. Mengenai perkahwinan, biarlah dulu kerana kami pun masih muda"

 Ya...yang pasti Khairul sayangkan Aimie dan Aimie pula cintakan Khairul. Semoga berkekalan.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10