nuffnang ads

Tuesday, December 7, 2010

KES LEPAS PANCUT TINGGAL: RONALDO DIARAH JALANI UJIAN DNA PASTIKAN ADA ANAK DI SINGAPURA!!!!

Aduh!!! pening kepala aku!!!....Ronaldo menjalani ujian DNA semalam untuk mengesahkan seorang anak lelaki bernama Alex di Singapura adalah anaknya angkara kes lepas pancut tinggal!!

BINTANG bola sepak dunia yang menjadi kebanggaan Brazil, Ronaldo (bukan Christiano Ronaldo) semalam selamat menjalani ujian DNA selepas dia didakwa menjadi ayah kepada seorang budak lelaki lima tahun yang lahir di Singapura.

Ronaldo,34, yang berdebar menunggu keputusan DNA itu berkata, dia sanggup memikul apa sahaja keputusan yang terhasil daripada ujian itu.

Ibu kanak-kanak bernama Alex itu, Michele Umezu, 28, mendakwa Alex adalah anak hasil hubungan intimnya dengan bintang bola sepak dunia itu.

Menurutnya, mereka mula bertemu di sebuah parti meraikan kejayaan Brazil menjuarai Piala Dunia 2002 di Tokyo. Sejak itu hubungan itu mesra dan rapat.

Kemudian kata Michele lagi, pada tahun 2004, mereka bertemu lagi di Tokyo ketika Ronaldo bermain dengan kelab Real Madrid mengadakan perlawanan di negara matahari terbit itu.

Michele kelahiran Brazil yang kini menetap di Singapura mendakwa, ketika pertemuan pada tahun 2004 itulah Ronaldo telah xfxgbdgdvcdf dirinya menyebabkan dia hamil. Anak itu kini berusia 5 tahun lebih dan sentiasa menunggu kehadiran seorang ayah.

Malah Michele mahu Ronaldo bertanggungawab termasuk membiayai kos membesarkan Alex yang dikatakan meningkat.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10