nuffnang ads

Friday, November 19, 2010

SELAGI DIA JAGA UMNO SELANGOR, JANGAN MIMPILAH...HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Gambar hiasan...tak ada kena mengena dengan orang atau pun beruk!
GULA tak pernahnya cukup! Itu fasal kena import! Kelapa bila tiba raya tak pernahnya cukup! Itu fasal kena import! Lembu tak pernahnya cukup! Itu fasal kena import! Beras tak pernahnya cukup! Itu fasal kena import! Ikan tak pernah cukup! Itu fasal kena Import!

Ahh..sebut apa saja barang makanan pertanian yang boleh kita tanam di negara ini, tak pernahnya cukup! Itu fasal kena import!

Baja sepatutnya cepat sampai kepada petani, tak sampai pada waktunya! Yang disibuk tanam anggur! Aduhhh...Kenapa benda-benda yang di bawah kementerian ini tak terurus dan memanjang tak cukup? Sebab menterinya asyik nak berpolitik di Selangor. Nak cerita fasal airlah, nak cerita fasal Yayasan Selangorlah! Nak cerita itu tak betul, ini tak betullah!

Bila masa terbuang sebab menabur air liur, makanan dalam negara pun cacamarba. Semua kena import! Elok rasanya Kementerian Pertanian ditukar kepada Kementerian Agropolitik!

Dah meluat...menyambah dah orang melihat...tak sedarkah apa yang berlaku? Tak sedarkah menteri hanya main politik. Aduhhh...hahahahahahahahaha!

Selagi dialah jadi kepala nak suruh rakyat suka Umno...uweeeekkkk! rakyat muntah dan menangislah lagi pilihanraya kali ini kalau macam inilah.

Buat kerjalah woi! Kerja bantu rakyat biar cukup makanan dan TAK PAYAH IMPORT!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10