nuffnang ads

Sunday, November 28, 2010

HOBEN KATA: " PERGI BERAMBUSLAH KAU NABIL!"

Sumber-sumber dunia hiburan memberitahu, Nabil yang sejak akhir-akhir ini digelar oleh segelintir peminatnya sebagai "The Cium Man", dibasuh cukup-cukup oleh keluarga Qasha baru-baru ini gara-gara gambar bercium yang menyerupai dia dan Qasha.

Salah seorang ahli keluarga Qasha, dikatakan bersemuka dengan Nabil dan memberitahu jika berlaku apa-apa tidak baik terhadap Qasha, Nabil akan dipertanggungjawabkan. Wow...panas. Diasak kiri kanan, depan belakang, atas bawah, Nabil kini dikatakan teruk dikitai orang sejak gambar bericum mulut yang didakwa orang sebagai dia dan Qasha tersebar.

Selain ahli keluarga Qasha, teman rapat dan pelawak veteran juga menyindir dengan pedas - ada di antaranya pula dikatakan hilang hormat dan menyampah!

Dan peminat di Seremban bernama Hoben bila ditanya bila laporan polis akan dibuat hanya berkata, dia kenal sangat-sangat dengan Nabil dan mulai bulan ini tidak akan lagi peduli kepada bekas desptach itu!

"Pergi berambuslah kau Nabil!" marah sangat bunyinya suara Hoben!

Kata Hoben, kini kalau menonton televisyen terkeluar pula program Nabil, dia akan tutup tv itu. Kalau dalam kereta terdengar suara Nabil, dia akan tutup radio itu. Begitu sudah jadinya Nabil dalam hati peminat bernama Hoben. Tiada lagi Nabil dalam hatinya!

Semua ini tidak akan berlaku kalau Nabil membuat keputusan bijak melaporkan penyebaran gambar itu kepada pihak berkuasa sebagai satu cara paling gentleman untuk membersihkan dirinya.

Yang terakhir, kawan di stesyen televisyen pula tekan perut bila ditanyakan hal si Nabil itu. "Kita tengok ajelah labu..." kata kawan yang bertugas sebagai pengurusan kanan televisyen swasta itu.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10