nuffnang ads

Monday, November 29, 2010

GADIS 16 TAHUN DIHERET KE STOR, SEBELUM DIROGOL MAT BANGLA

SEORANG gadis 16 tahun yang bekerja di sebuah kilang di Hulu Selangor, menjadi mangsa kerakusan seks Mat Bangladesh celaka, dalam satu kejadian jam 1.30 tengah hari, Jumaat lalu.

Mangsa yang murung selepas kejadian dipercayai diperkosa di dalam sebuah bilik stor di dalam bangunan kilang di tempatnya bekerja. Menurut mangsa, sebelum itu dia sedang bekerja sebelum mendakwa dipaksa seorang rakan sekerjanya masuk ke dalam stor.

Difahamkan, mangsa yang mengenali suspek sebagai rakan sekerja kemudian mengheretnya masuk ke stor itu sebelum bertindak memperkosanya.

Mangsa kemudian ditinggalkan di stor itu sebelum lelaki Bangladesh berkenaan keluar untuk menyambung kerja seperti tiada apa-apa yang berlaku.

Difahamkan, tiga hari selepas kejadian mangsa yang kelihatan muram dan tidak berdaya ditanya ahli keluarganya. Mangsa kemudian menceritakan tentang kejadian dia diperkosa Mat Bangla.

Susulan itu, keluarga mangsa membuat laporan polis di Ibu Pejabat daerah Polis (IPD) Hulu Selangor. Anggota polis bertindak menahan Mat Bangla berkenaan untuk siasatan dan direman. Dia disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10