nuffnang ads

Tuesday, November 30, 2010

ANAK SULUNG PASHA 'UNGU' MERAUNG, MEMBANTAH AYAHNYA BERTUNANG

PASHA, penyanyi kumpulan Ungu yang bertunang dengan kekasihnya, Dellia, Wilhelmina, 21, kelmarin pasti menerima tekanan perasaan yang hebat jika mengetahui anak sulungnya, Keisha meraung sebaik diberitahu ibunya tentang pertunangan itu.

Keisha anak sulung hasil perkahwinan Pasha dengan bekas isterinya, Okie Augustina, juga menangis sehari-harian kerana tidak dapat menerima hakikat ayahnya akan berkahwin lain.

Menurut ibunya, Okie, Keisha membentak dan meraung apabila diberitahu bahawa ayahnya telah bertunang dengan Dellia dan akan melangsungkan perkahwinan Januari depan.

Okie berkata, Keisha yang telah mengerti tentang kasih sayang seorang ayah terus murung dan meraung: "Icha (panggilan Keisha) tidak mahu mama baru. Icha tidak mahu mama baru".

Dua adiknya, Sakinah dan Nasha bagaimanapun tidak memberi sebarang reaksi kerana mereka masih kecil dan kurang mengerti.

Tambah Okie, anak sulungnya itu mula menunjukkan protes yang amat luar biasa dan seakan tidak mahu percayai bahawa ayahnya telah bertunang dan bakal memiliki isteri baru.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10