nuffnang ads

Friday, October 29, 2010

SITI BALQIS TAK GHAIB: DIA NAIK BAS DARI JERTIH KE SHAH ALAM, KEMUDIAN KE JELEBU

MISTERI konon Siti Balqis Md Noor, 22, ghaib ke Gunung Jerai, ternyata meleset apabila polis membongkar ada yang tidak kena dengan dakwaan yang dia dighaibkan jin ke Gunung Jerai dan kemudian berada di Tasik Banding di Perak, sebelum bergerak pulang ke kampungnya di Besut.

Segalanya terbongkar apabila polis mengesan sms yang dihantarnya kepada ibunya. Amat megejutkan! SMS itu dihantar dari Negeri Sembilan dan bukannya dari Gunung Jerai atau Tasik Banding seperti didakwanya.

Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Kamarudin Mohd Zakaria, ketika mendedahkan apa yang berlaku berkata, Siti Balqis ditemui di rumah rakannya, Norwaniza Ramli, 19, yang dikenalinya sejak lima tahun lalu.

"Berdasarkan tiket bas yang ditemui pada Siti Balqis, gadis itu naik bas dari Jerteh ke Shahh Alam, sebelum bergerak pula ke Jelebu di Negeri Sembilan. Dia juga merancang untuk balik ke Besut pada 31 Oktober ini," katanya.

Turut hadir pada sidang akhbar semalam ialah ibu gadis itu, Norizan Said. Menurut Kamarudin, penemuan Siti Salbiah itu turut mendapat kerjasama anggota polis Negeri Sembilan.

Soalnya sekarang, bagaimana pula cerita dia ghaib banyakkali sebelum ini? Benarkah? Aduh pening aku...

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10