nuffnang ads

Thursday, September 30, 2010

YAHOO! YABEDABEDU! SAMY VELLY LETAK JAWATAN JANUARI DEPAN!!!

DENGAR baik-baik. Baik-baik dengar wahai sekelian orang kampung. Presiden MIC S Samy Vellu hari ini mengumumkan keputusannya untk meletakkan jawatan secara rasmi bermula Januari depan dan sekaligus menyerahkan tampuk kepimpinan parti itu kepada timbalannya.

"Hari ini saya secara rasmi mengumumkan keputusan untuk meletak jawatan dan menyerahkan tampuk kepimpinan kepada timbalan saya bermula Januari tahun depan," katanya pada satu sidang media.

Menurut Samy Vellu, keputusannya untuk meletak jawatan sebagai presiden MIC juga telah dimaklumkan kepada Jawatankuasa Kerja Pusat (CWC) MIC.

"Saya tak mahu tunggu hingga akhir penggal saya pada 8 Mac 2012. Ini akan memberi peluang kepada parti untuk membuat pembaharuan. Kepemimpinan parti juga boleh merangka rancangan mereka demi untuk kebaikan masyarakat India" tambahnya.

Samy Vellu, 74, menduduki teraju parti MIC sejak 1979 selepas kematian Tan Sri V Manickavasagam dan terus menduduki kerusi presiden selama 11 penggal berterusan sehingga menyebabkan ada pihak berasa muak dan bosan.

Dengan keputusan ini, kita tunggu dan lihat!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10