nuffnang ads

Tuesday, September 28, 2010

SUSULAN TIMBALAN PENGARAH BTN RASIS: CHUA SOI LEK PULA DIMINTA DAPATKAN RAWATAN KAUNSELING!

SELAIN bersetuju Timbalan Pengarah BTN, Hamim Hussin diarahkan menjalani rawatan kaunseling kerana bersikap rasis, orang ramai juga berpendapat Presiden MCA, Chua Soi Lek turut menjalani rawatan serupa bagi memastikan beliau layak menduduki kerusi tertinggi MCA.

Mohd Shah berpendapat, rawatan kaunseling amat perlu dijalani oleh Soi Lek bagi memastikan beliau betul-betul sihat untuk menerajui MCA, terutama bagi menilai tahap kesihatannya bagi memastikan beliau tidak lagi mengulangi perbuatan melakukan seks dengan wanita selain isteri yang didaftarkan perkahwinannya.

Kata Mohd Shah, kes salah laku seks Soi Lek yang pernah menjadi kontroversi menerusi penyebaran video mengenai hubungannya dengan seorang wanita di sebuah hotel dulu mesti dipastikan tidak berulang. Ini bagi memastikan imej Barisan Nasional sentiasa terpelihara.

Peniaga yang hanya mahu dikenali sebagai Maimunah pula, mendakwa kecenderungan Soi Lek mencari salah pegawai atau pemimpin Melayu juga dilihat sebagai antara ciri-ciri pemimpin yang rasis juga.

Oleh itu, tidak wajar Hamim sahaja menjalani rawatan kaunseling. Soi Lek juga katanya mesti mendapatkan rawatan yang sama.

Menurut Maimunah lagi, rawatan kaunseling bukan bertujuan merendah-rendahkan kewibawaan pemimpin tetapi sebaliknya ia amat berguna bagi memastikan mereka mendapat rawatan pencegahan.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10