nuffnang ads

Tuesday, September 28, 2010

10 MATI DITEMBAK DI FLORIDA DAN BOSTON

Seramai 10 orang mati, seorang lagi kritikal dipercayai ditembak dalam dua kejadian berasingan dalam tempoh 48 jam mulai malam kelmarin, di kawasan perumahan Selatan Florida dan Boston.

Dalam kejadian pertama di Selatan Florida, enam dipercayai sekeluarga mati, ditembak dalam kereta di depan sebuah rumah kira-kira jam 12 malam kelmarin.

Jurucakap polis Riviera Beach, Rose Anne Brown, berkata polis menerima maklumat berhubung bunyi tembakan dari sebuah kereta dan menghantar anggota membuat pemeriksaan.

Menurutnya, ketika tiba berdekatan kereta berkenaan, seorang lelaki keluar dari kenderaan itu lalu menembak diri sendiri. Dia mati di tempat kejadian. Pemeriksaan lanjut katanya, menemui lima yang lain termasuk kanak-kanak dan wanita dipercayai telah ditembak terlebih awal.

Sementara itu, kira-kira 18 jam tadi, empat lagi terbunuh menjadi manga senjata api di Boston, membabitkan dua lelaki, seorang wanita dan seorang kanak-kanak berusia di antara 2 dan 3 tahun. Seorang lagi mangsa tembakan, seorang lelaki kini dalam keadaan kritikal dan dihantar ke hospital dalam keadaan tidak sedarkan diri.

Jurucakap polis, Elaine Driscoll, berkata penyiasat sedang mencari bukti pembunuhan itu tetapi tidak menolak
Pihak berkuasa memujuk seorang wanita yang kesedihan selepas kejadian tembakan membunuh empat orang di Boston.
kemungkinan mangsa dan penembak saling mengenali.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10