nuffnang ads

Tuesday, September 28, 2010

SELUDUP TEMAN LELAKI MASUK BILIK SELEPAS DATUK DAN NENEK TIDUR

GARA-gara tak tertahan 'menanggung geli-geleman digeletek nafsu', seorang remaja perempuan berusia 15 tahun sanggup menunggu lampu di rumah datuk dan neneknya padam semata-mata mahu menyeludup masuk teman lelakinya, untuk diajak menjadi teman 'bersengkong-sengkong'.

Taktik remaja tingkatan tiga membawa masuk teman lelaki 17 tahun  ke biliknya, dipercayai sudah kerap berlaku. Dia dikatakan sentiasa menunggu datuk dan neneknya masuk ke bilik memadam lampu untuk melakukannya.

Pada malam Sabtu lalu, gelora nafsunya dikatakan semakin membuak-buak dan sebaik sahaja menyedari ahli keluarga lain pergi menziarahi keluarga sakit, dia percaya peluang semakin terbuka. Tidak sabar-sabar dia menunggu datuk dan neneknya tidur.

Namun dalam kejadian itu, tindakannya terkantoi apabila ibu saudaranya yang tinggal di rumah berdekatan masuk ke biliknya untuk mengejutkan supaya dia pergi ke sekolah.

Pergggghhhh!!...Alangkah terkejutnya ibu saudara remaja perempuan itu apabila dia mendapati ada seorang lelaki rupanya sedang bersembunyi di dalam almari baju, dipercayai menyorokkan diri bimbang kehadirannya dikesan.

Ketua Polis Daerah Segamat, Superintendan Abdul Majid Mohd Ali, mengesahkan polis menerima satu laporan mengenai kejadian itu. Gadis berkenaan dibawa ke hospital untuk menjalani pemeriksaan.

Remaja perempuan itu dikatakan telah tinggal di rumah keluarga datuknya sejak berusia lapan tahun lagi selepas ibu kandungnya meninggal dunia.

Nah...sesal dulu pendapatan!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10