nuffnang ads

Sunday, September 26, 2010

KES BUNUH SOSILAWATI: BOMBA KELUARKAN AIR DARI KUBUR

Pasukan polis mendapatkan kerjasama dan bantuan Jabatan Bomba dan Penyelamat bagi mengepam keluar air yang bergenang di dua lubang dipercayai dijadikan kubur bagi mangsa pembunuhan Datuk Sosilawati di ladang Gadong, Tanjung Sepat tanah milik seorang peguam yang juga suspek utama kes berkenaan.

Cuaca hujan sejak seminggu kebelakangan ini dipercayai menyebabkan air bertakung dan menyukarkan sedikit pasukan penyiasat mencari bahan bukti di dua lubang yang dikatakan telah ditunjukkan oleh suspek pembunuhan itu sebelum ini.

Polis juga dipercayai akan berkampung di kawasan berkenaan bagi meneruskan kerja mencari bukti di dua lubang kubur berkenaan, salah satunya di kuarters pekerja. Beberapa kenderaan polis dilihat membawa alat dan khemah memasuki ladang itu petang tadi.

Sementara itu, di Kuala Terengganu, Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, berkata polis tidak akan mendedahkan jumlah suspek yang terlibat dalam kes pembunuhan itu. Jumlah keseluruhan mangsa dipercayai dibunuh oleh suspek dan pekerjanya juga masih tidak dapat ditentukan.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10