nuffnang ads

Tuesday, September 28, 2010

ERNI DEKRITAWATI MALU-MALU MENJAWAB RAHSIA HATINYA DENGAN PEMBACA BERITA BERNAMATV

ANAK sulung Datuk Sosilawati, Erni Dekritawati Yuliana, 25, atau lebih manja dipanggil Rita, seolah-olah enggan mengulas bila ditanya mengenai hubungannya dengan Zulkifli Bujang, pembaca berita BernamaTV ketika Rita ditemubual dalam rancangan Kerusi Panas semalam.

Rita seolah-olah berahsia sebenarnya. Tak apalah Rita...bolehlah. Kalau ada berdetik hati di dalam untuk menyayangi seseorang lelaki, tak salah sebenarnya. Dan tak salah pula kalau mengakui rahsia hati yang tersimpan kini.

Cantik dan menawan juga si Rita ni...
Okay apa...Zul pun okay juga tu walaupun Zul sebelum ini pernah memberitahu yang dia hanya seorang kenalan dan memang telah lama mempunyai hubungan baik dengan keluarga Sosilawati.

Kepada Rita dan Zul! Tak salah bercinta beb. Ada orang lelaki 60 tahun kahwin wanita 18 tahun. Ada wanita jutawan kahwin seorang lelaki bekerja sebagai kerani. Ada wartawan menikahi artis wanita. Ada pemandu berkahwin wanita pensyarah bergelar Dr. Ada peon kahwin CEO. Ada gadis sunti kampung berkahwin jurutera!

Rita dan Zul! Buka sahaja dimensi baru. Bercinta tak salah walaupun cinta kadang kala harus dipupuk perlahan-lahan. Perlahan-lahan beb.

Kepada Rita dan Zul! Maafkan pak cik. Pak cik ni terhidu sambal tempoyak pulak.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10