nuffnang ads

Saturday, September 25, 2010

DUA MAYAT PEMBUNUHAN DATUK SOSILAWATI DIPERCAYAI DITANAM DI LADANG GADONG

SISI baru maklumat diperolehi polis dikatakan membawa sudut baru penyiasatan apabila DUA MAYAT dalam kes pembunuhan Datuk Sosilawati dan tiga lelaki lain yang disyaki dibunuh kumpulan didalangi suspek bergelar peguam, dipercayai ditanam di ladang Gadong, Tanjung Sepat.

Kedua-dua lokasi penanaman mayat itu dikatakan satu terletak di dalam kawasan berpagar manakala satu lagi di luar kawasan. Hari ini menyaksikan jentolak memasuki ladang berkenaan dipercayai mengesan lokasi penanaman dua mayat berkenaan.

Polis menurut laporan Bernama, dikatakan memeprolehi petunjuk itu hasil maklumat empat suspek yang dibawa masuk ke ladang berkenaan kira-kira jam 4 petang tadi.

Bagaimanapun, dipercayai kerja mengorek dua lubang mayat itu akan dilakukan esok tanpa diketahui sebabnya. Namun sisi baru maklumat ini mencerminkan kesungguhan polis memburu petunjuk baru sehingga ke lubang cacing.

Dan cacing-cacing itu pula tentunya sedang kepanasan kerana menyedari semakin hari semakin terbongkar satu rahsia pembunuhan yang paling kejam dan boleh dianggap  sebagai sejarah perbuatan tidak bertamadun di negara ini.

Empat mangsa, Sosilawati, pemandunya, Kamarudin, peguam, Ahmad Kamil dan pegawai bank, Noorhisham dipercayai mangsa pembunuhan oleh sekumpulan lelaki diketuai dua beradik peguam yang kini ditahan polis bagi membantu siasatan.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10