nuffnang ads

Wednesday, August 4, 2010

MEMANG MISTERI.

Berita Harian dengan tajuk: KEMATIAN MISTERI. The Star pula DUO FOUND DEAD. Demikian kematian Datuk Abdul Aziz Mohd Noor dan Naib Ketua Wanita UMNO Tg Karang, Siti Rohana Ismat mendapat liputan media di muka depan hari ini.

Seperti kata Berita Harian; Kematian Misteri. Memang misteri kematian melibatkan bekas Adun Permatang itu dan pihak berkuasa mesti menyiasatnya dengan teliti walaupun Ketua Polis Selangor,Datuk Khalid Abu Bakar, dipetik berkata pihaknya tidak menolak kemungkinan seorang daripada mereka menembak pasangannya sebelum menembak diri sendiri.

 Dengan latar belakang yang disenangi oleh rakan-rakan allahyarham, tentulah kematian ini mempunyai sebab dan tindakan menggunakan pistol sendiri untuk mengambil nyawa bukanlah satu keputusan mudah untuk dibuat oleh sesiapa sahaja.


 Semoga Allah cucuri rahmat ke atas mereka dan semoga pihak berkuasa menyiasat segenap aspek, termasuk hubungan mereka, latar belakang kawan-kawan mereka dan juga kemungkinan sebarang tekanan yang diterima daripada mana-mana pihak, sama ada dari orang politik mahupun rakan perniagaan atau ia hanya berkaitan soal peribadi. Ini juga penting bagi memastikan, pemberian lesen senjata api tidak boleh dilakukan sewenang-wenangnya.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10