nuffnang ads

Saturday, August 28, 2010

GEJALA KANAK-KANAK PEREMPUAN BAWAH UMUR KECANDUAN SEKS DI NEGARA INI MEMBIMBANGKAN

TIDAK LAMA dulu orang ramai terkejut apabila membaca berita seorang kanak-kanak perempuan 12 tahun, ditahan ketika sedang menikmati hubungan seks dengan lelaki dewasa di Kulim, sejurus selesai melakukan hubungan seks dengan lelaki lain di rumah yang sama.

Pengakuan kanak-kanak itu bahawa dia seperti kecanduan melakukan hubungan terkutuk itu merisau dan menimbulkan tanda tanya pelbagai pihak terhadap gejala keterlanjuran yang dikatakan semakin meningkat membabitkan kanak-kanak perempuan berusia di bawah 15 tahun.

Dan hari ini di Perak pula, keadaan yang sama dilaporkan lagi oleh polis negeri itu, tetapi kali ini membabitkan pelajar berusia 11, 12 dan 15 tahun termasuk seorang di antaranya yang telah disahkan mengandung enam bulan.

Ketua Polis Derah Perak Tengah, Superintendan Mohamad Fakri Che Sulaiman, ketika mendedahkan perkara itu berkata dalam kes pertama, seorang kanak-kanak perempuan hamil enam bulan selepas dipercayai sering melakukan hubungan seks dengan bapa saudaranya yang berusia 59 tahun.

Menurutnya, kejadian itu mula disedari oleh ibunya yang menyedari perubahan besar pada perut anaknya lalu membuat laporan polis.

Kes kedua pula melibatkan seorang gadis 11 tahun yang dikatakan berkenalan dengan seorang lelaki dewasa berusia 23 tahun.

Sementara dalam kes ketiga, seorang pelajar berusia 15 tahun dikatakan terbabit dalam hubungan terlarang itu bersama teman sekolahnya selepas mereka sebelum ini dipercayai asyik berhubungan menerusi telefon bimbit dan saling menghantar pesanan ringkas (SMS) yang berbaur lucah.

Dalam kes itu, mangsa dikatakan ditarik oleh teman lelakinya dan mereka melakukan hubungan seks di sebuah bilik ketika gadis itu mahu berjumpa adiknya,

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10