nuffnang ads

Sunday, August 29, 2010

DATUK AZIZ SATAR BUAT LAPORAN POLIS KE ATAS PRESIDEN KARYAWAN

DUNIA seni tanah air yang sebesar mangkuk itu mulai gelora, Ribut mulai melanda. Artis veteran, Datuk Aziz Satar semalam membuat laporan polis ke atas presiden Karyawan, Freddie Fernandez berhubung pertelingkahan mereka.

Menurut Aziz, laporan itu dibuat ekoran tindakan Freddie yang dikatakan menjatuhkan maruah dirinya menerusi kata-kara yang dilaporkan oleh sebuah media baru-baru ini. Difahamkan angin di antara kedua-duanya telah lama berpuing.

"Kini saya tidak boleh bersabar lagi. Tiada siapa hasut saya. Dia memburukkan saya menyatakan saya dihasut, menabur fitnah dan berkata tanpa fikir. Saya perlu tampil membela diri," katanya.

Aziz membuat laporan polis jam 4 petang semalam di Balai Polis Taman Tun Dr Ismail (TTDI) ditemani presiden PAPITA, Datuk M Daud dan beberapa kenalan artis yang mendakwa ahli karyawan yang telah dipecat oleh Freddie.

Buat pak Aziz. Kalau diam kepala kita dipijak!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10