nuffnang ads

Tuesday, August 31, 2010

BEKAS ISTERI USTAZ AKHIL HAYY, MAIZAWATI MENANG ANUGERAH FOTOGENIK

BOLEH tahan juga bekas isteri Akhil Hayy, suami Waheeda sekarang. Ahad, bertempat di Dewan Seri Endon, Presint 10, Putrajaya, Maizawati Zainal, 35, diumumkan pemenang Anugerah Fotogenik, sempena pertandingan Mrs Beauty Malaysia 2010.

Pertandingan mencari juara tercantik di kalangan wanita yang telah berkahwin berusia lebih 21 tahun itu, disertai 14 wanita yang mewakili setiap negeri di negara ini. Maizawati yang mewakili Sabah, walaupun tidak menjuarai isteri tercantik, tetap berbangga kerana dianugerahkan katogeri Fotogenik.

Pemenang pertama yang membawa pulang wang tunai RM10,000 dalam pertandingan itu ialah Sheela Arumugam, 27, yang mewakili Negeri Sembilan manakala kedua dan ketiga, masing-masing Junaida (Selangor) dan Shariah (Perlis).

Maizawati yang baru berkahwin dengan Mohd Yassin Ben @Abd. Rahim, selepas bercerai dengan Akhil Hayy, mewakili negeri suaminya itu kerana syarat pertandingan antaranya ialah mesti mewakili negeri sendiri atau negeri suami.

Walaupun telah berusia 35 tahun, terbukti Maizawati masih menawan di segi penampilan wajahnya sehingga mampu memikat juri untuk memilihnya sebagai penerima Anugerah Fotogenik. 

Pertandingan isteri tercantik ini berbeza daripada pertandingan ratu cantik seperti biasa dianjurkan selama ini. Pertandingan ini tidak mensyaratkan peserta memakai bikini atau pakaian nipis sebaliknya mengenakan pakaian bersopan, termasuk peserta Islam boleh mengenakan pakaian bertudung.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10