nuffnang ads

Tuesday, July 27, 2010

DATUK SITI: JAUHKANLAH SIKIT DIRI TU DARI KRIS DAYANTI.

Tahi ayam kalau tak dicuci betul-betul, baunya belum tentu hilang. Sesekali naik juga baunya menyeksa hidung. Kalau begini halnya, bukan setakat nasihat sahaja. Datuk Siti Nurhaliza wajar melangkah ke tepi atau ke belakang perlahan-lahan, menjarakkan dirinya daripada kelihatan intim dan akrab dengan Kris Dayanti (KD).

Kawan rapat yang sepatutnya boleh membawa nilai tambah dalam pembentukan imej Siti, bukan begini lakunya. Boleh senang-senang bercium mulut dengan usahawan Raul Lemos tanpa ada rasa malu. Tanpa ada rasa bersalah. 

Ini bukan bertujuan mendesak Siti membuang terus KD daripada senarai artis yang menjadi sahabat baiknya, tetapi dengan menjarakkan diri untuk ketika ini, tentu akan memberi isyarat yang jelas kepada KD bahawa perlakuan 'kuang ajau' dia itu telah menjejaskan juga imej Siti. Jangan Siti fikir peminat boleh selamanya berpendirian seperti sebelum ini. Peminat juga ada perasaan. meluat dan menyampah pada tingkah laku KD. Lambat laun perasaan itu akan menjadi tempias yang kalau dibiarkan sahaja, lama kelamaan akan menyebabkan Siti juga boleh kuyup.

Siti harus faham perlakuan 'kuang ajau' KD tidak boleh diterima oleh kebanyakan peminat Siti sendiri. Ingat itu Siti! Bercium mulut atau kata orang dulu-dulu menyantap sup lidah satu perbuatan keji dan hina terutamanya kerana dia dilakukan di khalayak ramai.

Nah...sekarang Siti harus mengambil keputusan betul. Berat atau ringan, Siti yang akan menentukannya. 

Untuk rekod, perlakuan KD bercium mulut dengan Raul Lemos disiarkan oeh kebanyakan akhbar. Ia telah menjadi tontonan ramai. Dah gila meroyan agaknya KD tu!

DEBUS DEBUS SINGA LAUT MEMBELAH OMBAK: TAK BERKAWAN DENGAN KD PUN SITI TAK RUGI APA. NAK BERKAWAN JUGA, IKUT SUKALAH

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10