nuffnang ads

Monday, April 18, 2011

E-MEL TIPU RM5,000 MILIK WANITA


SEORANG pelanggan sebuah bank di Klang kerugian RM5,000 apabila terpedaya selepas menerima e-mel memintanya mengemaskini akaunnya bagi mengelak daripada dibekukan.

Mangsa dkenali Ayu, 29, mendakwa menerima e-mel disangkanya dari bank yang memintanya mengemaskinikan nombor akaun dan kata laluan.

Bagaimanapun, selepas memberikan maklumat diberikan dia menyedari wang dari akaunnya dipindahkan ke dalam akaun lain.

Sehubungan itu beliau telah menghubungi bank terbabit bagi meminta penjelasan dan satu laporan polis mengenai kejadian itu juga telah dibuatnya.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10