nuffnang ads

Sunday, January 16, 2011

PERDANA MENTERI ITALI DIDAKWA KESALAHAN MEMBAYAR UNTUK SEKS DENGAN REMAJA MAGRIBI BERUSIA 17 TAHUN

Berlusconi didakwa membayar untuk mencari nikmat jantannya dengan gadis ini, Karima el-Mahroug, pelacur profesional 17 tahun, rakyat Magribi-AP
Perdana Menteri Itali, Berlusconi didakwa lakukan hubungan seks dengan remaja 17 tahun-AP

PERDANA Menteri Itali, Silvio Berlusconi, kelmarin secara rasmi disahkan oleh pejabat pendakwaan Itali akan disiasat sebagai suspek dalam kes membayar untuk mendapatkan seks daripada seorang remaja perempuan berusia 17 tahun.

Kenyataan pejabat pendakwaan yang dipetik dari AP menyebut, Berlusconi yang memang terkenal dengan kisah kaki perempuan sebelum ini turut akan disiasat atas kesalahan menyalahgunakan kuasa sebagai Perdana Menteri untuk memberi tekanan kepada polis bagi melindungi hubungannya dengan gadis terbabit.

Berlusconi didakwa melakukan perbuatan itu di kediamannya dengan menjemput Karima el-Mahroug, gadis Magribi yang juga pelacur profesional tahun lalu.

Kedua-dua tuduhan itu jika sabit kesalahannya akan menyebabkan Berlusconi bakal meringkuk di dalam penjara selama 15 tahun.

Turut disebut dalam kenyataan pejabat pendakwaan di Milan itu itulah satu jemputan telah dibuat kepada Perdana Menteri berkenaan untuk menghadirkan diri bagi disoalsiasat dan diambil keterangannya.

Bagaimanapun, pasukan peguambela Berlusconi dilaporkan berkata, arahann menyiasat dikeluarkan pejabat pendakwaan itu sebagai kabur dan tidak berasas. Malah ia disifatkan peguambelanya sebagai satu bentuk pencabulan ke atas kehidupan peribadi seorang Perdana Menteri.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10