nuffnang ads

Thursday, January 13, 2011

ANA RAFALLI TERCALON 3 KATOGERI ABP BERITA HARIAN 2010: PASTI ADA YANG ANGIN LAGI

ANA Raffali yang dinobatkan sebagai juara AJL ke 25 kelmarin, tersenarai lagi sebagai calon dalam tiga katogeri Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010.

Woww...redha sajalah. Jangan angin satu badan menimpa apatah lagi, dikatakan Ana bakal menggegar pada anugerah yang turut menjadi antara anugerah paling berprestij di kalangan penggiat seni tanah air itu.

Ana atau Ana Nur Hidayah Mohd Raffali dicalonkan dalam katogeri Penyanyi wanita Popular, Artis Duo/Berkumpulan Popular dan Artis Baru Wanita Popular.

"Saya masih baru dalam industri ini. Oleh itu, saya tidak meletakkan harapan tinggi dalam ABPBH2010 ini. Bagaimanapun, daripada tiga katogeri yang dicalonkan, saya lebih yakin katogeri Artis Duo/Berkumpulan Popular.

"Lagu yang saya nyanyikan bersama Sohaimi Meor Hassan dan Altmet, Kalau Berpacaran sedang popular. Saya pun suka gabungan kami bertiga. Apa pun terima kasih kepada peminat kerana menyokong saya untuk membolehkan terus bertahan dalam arena seni tanah air," katanay kepada Harian Metro, semalam.

Antara yang hadir pada majlis pengumunan senarai lima finalis ABPBH2010 di Holiday Villa, Subang Jaya, semalam ialah Pengarang Kumpulan Berita Harian, Datuk Mior Kamarul Shahid.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10