nuffnang ads

Friday, December 3, 2010

ATUK POWER ROGOL AWEK 13 TAHUN, KENA PENJARA 10 TAHUN

UMURNYA 56 tahun. Kedua-dua tangannya pula cacat. Tapi atuk ini ada lidah yang amat power, mengunci ayat sehingga seorang remaja 13 tahun menyerahkan tanah ladangnya secara rela untuk diterokai sebanyak dua kali pada tahun lalu.

Namun perbuatan atuk walaupun suka sama suka dengan awek yang dikenali selama 9 bulan sebelum kejadian, tetap salah. Semalam Mahkamah Sesyen di Johor menjatuhkan hukuman 10 tahun penjara dan enam sebatan ke atas atuk 'power' itu, Mohd Sairi Munajar@Munajat.

Mengikut fakta kes, Mohd Sairi mengenali mangsa selepas mangsa tersilap menghantar mesej ke telefon bimbitnya. Mereka kemudian saling berbalas mesej dan perkenalan berlangsung selama 9 bulan.

Selepas itu, Mohd Sairi dikatakan berjaya memujuk mangsa untuk keluar dari rumahnya di Gemas, Negeri Sembilan dengan janji untuk membawanya bersiar-siar di Genting Highlands tetapi atuk membawa mangsa ke tempat lain dan mereka melakukan hubungan seks.

Hakim Abu Bakar Manat, memberitahu atuk yang perbuatan itu tetap salah dan dikira rogol walaupun mereka melakukan hubungan seks suka sama suka kerana mangsa masih dibawah umur.

Mohd Sairi dikenakan dua tuduhan dengan tuduhan pertama dituduh merogol mangsa ketka itu berusia 13 tahun sembilan bulan di Asrama Pekerja Kilang, Syarikat Berjaya Perniagaan Kayu Kayan T dan Y, Kampung Dalam Ayer Hitam kira-kira jam 11.30 malam pada 24 Oktober tahun lalu.

Bagi tuduhan kedua, atuk itu dituduh merogol mangsa di tempat yang sama antara am 2 petang hingga jam 11 malam 25 Oktober tahun lalu.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10