nuffnang ads

Saturday, November 20, 2010

SATU NEGARA SURUH NUAR BERAHIM UNDUR - LAPORAN RADIO TAIKIDUNG MASIN

SEMUA wartawan Radio Taikidung Masin telah diarahkan supaya mengira jumlah rakyat yang mahukan Nuar Berahim berundur.

Sehingga malam ini, hasilnya amat memberangsangkan. Wartawan Radio Taikidung Masin telah berjaya bertanyakan 27 juta rakyat negara ini, termasuk bayi yang baru dilahirkan dan mayat-mayat di rumah sakit yang belum dikebumikan.

Menurut laporan yang dihantar oleh kesemua wartawan Radio Taikidung Masin, tiada seorang pun rakyat negara ini suka akan Nuar Berahim.

Berikutan berita terlalu eksklusif itu, Radio Taikidung Masin menyiarkan berita selang seminit, menyiarkan berita tentang rakyat yang tidak suka Nuar Berahim. Radio Taikidung Masin malah menyiarkan kata-kata orang bisu yang menggunakan suara orang lain meminta Nuar Berahim berundur dari parti dipimpinnya.

Temubual dengan orang pekak juga dilakukan, tetapi wartawan Radio Taiidung Masin memasang corong suara sebesar kuali bagi memudahkan orang pekak faham dan mendengar soalan yang ditanyakan.

Sampai asyiknya berita yang berbau hancing dan melantung itu, sampai terlupa Radio Taikidung Masin menyiarkan azan setiap kali masuk waktu sembahyang lima waktu.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10