nuffnang ads

Sunday, November 28, 2010

PENYANYI POP MAUT KETIKA JALANI PEMBEDAHAN PLASTIK

Wang Bei maut ketika menjalani pembedahan plastik

SEORANG penyanyi pop yang sedang meningkat naik namanya di China, maut ketika sedang menjalani pembedahan plastik di bahagian rahang mukanya, di sebuah hospital terkemuka di  negara itu.

Wang Bei, 24, salah seorang peserta popular dalam program televisyen Super Girl, mirip program American Idol maut 15 November lalu di sebuah hospital di Wuhan, di wilayah Hubei.

Wang dikatakann menjalani pembedahan itu untuk kelihatan lebih cantik walaupun hakikatnya dia seorang yang cantik sehingga popular dalam rancangan Super Girl yang pernah disertainya.

Kematiannya mengejutkan pebagai pihak di China terutama apabila banyak pihak mula menyedari pembedahan plastik sebenarnya amat berbahaya, apatah lagi ia kini dikatakan mendapat sambutan ramai penduduk China, sejak kebelakangan ini.

Rahang Wang dikatakan berdarah tidak berhenti-henti menyebabkan pegawai yang melakukan pembedahan panik sebelum dia tidak bernafas. Ketika itu ibu Wang juga dikatakan sedang menjalani pembedahan serupa di hospital yang sama.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10