nuffnang ads

Friday, November 26, 2010

KURSUS PULIH SEMANGAT UNTUK PEMIMPIN NEGERI SEMBILAN DI HUTAN LIPUR PASIR PANJANG, PORT DICKSON

Modul naik dan turun tangga yang hampir dikerkah tanah runtuh ini, sesuai untuk pulihkan semangat pemimpin BN

Pemimpin BN Negeri Sembilan boleh cuba latihan abseiling di tebing hampir runtuh ini
AMATLAH elok menjelang pilihanraya, pemimpin BN di Negeri Sembilan menghadiri kursus memulihkan semangat atau ikhtiar hidup dengan menjalani dua modul latihan yang ada di Hutan Lipur Pasir Panjang, Port Dickson.

Seorang sahabat di Seremban mencadangkan latihan itu bertujuan memulih atau menguatkan semangat pemimpin BN negeri berkenaan menjelang pilihanraya umum ke 13 yang dijangka diadakan tahun depan. Ini penting bagi memastikan mereka telah bersedia untuk berdepan satu keadaan apabila pembangkang telah mula dilihat berjaya mendapat tempat di pasaran politik negeri itu.

Tentunya dua modul yang amat sesuai dihadiri kesemua pemimpin BN ialah modul latihan turun tangga dan abseiling di tebing hutan lipur yang hampir runtuh itu.

Jika mereka berani menjalani latihan di kedua-dua modul itu, bermakna mereka layak untuk bertanding semula pada pilihanraya akan datang.

Namun permintaan sahabat dari Wisma Persekutuan Seremban itu ialah latihan berkenaan mesti didahului oleh Menteri Besar Negeri Sembilan sendiri, Datuk Seri Mohamad Hassan.

Kata sahabat itu lagi, jika mereka takut dan rasa ingin terkencing, eloklah kesemua pemimpin BN menggunakan tandas yang disediakan di hutan lipur itu. Di situ ada tandas konsep baru diperkenalkan di dunia dan Negeri Sembilan merupakan negeri pertama memperkenalkannya. Konsep tandas tanpa air tanpa tisu!

Untuk membasuh najis, pengunjung hanya perlu berendam di laut yang hanya beberapa meter di bawah bukit hutan lipur berkenaan!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10