nuffnang ads

Saturday, November 27, 2010

ANGKARA TEMAN LELAKI 40 TAHUN, GADIS 15 TAHUN MUNTAH-MUNTAH WAKTU PAGI

SEORANG gadis 15 tahun di Padawan, Sarawak belum sepenuhnya mengerti tentang kehidupan terutama tentang racun dan bisa seorang lelaki. Apatah lagi kalau bisa dan racun itu datagnya daripada lelaki yang cukup matang, berusia 40 tahun!

Disebabkan cetek pengetahuan itu dia sering terlanjur dan bahananya gadis terbabit sering pula muntah-muntah menyebabkan keluarganya mulai mengesyaki sesuatu. Maka selepas ditanya dan didesak, gadis itu pun mengaku, dia pernah melakukan hubungan jenis dengan teman lelakinya berusia 40 tahun!

Tidak puas hati malang yang menimpa anaknya, keluarga gadis terbabit membuat laporan polis dan kes itu pun dikatogerikan sebagai rogol kerana mangsa masih di bawah umur.

Polis yang bertindak di atas laporan kemudiannya menahan seorang lelaki berasal dari Samarahan. Siasatan awal mendapati gadis dan lelaki itu melakukan perbuatan terkutuk mereka di sekitar kampung gadis berkenaan, di Padawan.

Dalam satu kes berasingan pula seorang bapa yang marah anak gadisnya yang masih di bawah umur keluar lewat malam dengan teman lelakinya membuat laporan polis.

Dia mengesyaki anaknya dirogol kerana sebelum itu terdengar anaknya menjerit.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10