nuffnang ads

Saturday, October 30, 2010

BUAT AJE NAK RAKAM...BUAT AJE NAK RAKAM. MANA BOLEH TAHAN!

BUAT aje nak rakam. Buat aje nak rakam! Mana boleh tahan, keluh seorang isteri terhadap perangai tak semenggah suaminya yang sentiasa mahu merakamkan hubungan seks mereka sejak berkahwin empat tahun lalu.

Isteri malang bersuamikan lelaki bernafsu badak itu, adalah warga China manakala suaminya pula warga Singapura dan mereka berkahwin di China, selepas bertemu jodoh menerusi sebuah agensi pencari jodoh.

Wanita berkenaan yang dikenali sebagai Lin, 42, mendakwa suaminya yang berusia 58 tahun itu juga masih gagah membajak bendang walaupun usianya telah menghampiri minit-minit akhir separuh masa kedua permainan.

"Setiap hari dia mesti mintak dan nak. Mesti nak dan kadang kala dalam sehari dua kali dia mahu!" keluh wanita itu. Malah katanya, perangai paling buruk yang dianuti oleh suaminya itu ialah kegemarannya merakam hubungan seks mereka berdua menggunakan kamera dan perakam video.

Selepas hubungan itu dirakamkan, suaminya akan memasukkan semua gambar dan rakaman video itu ke dalam komputer dan ditontonnya sehari-harian.

Tidak tertahan dengan nafsu badak dan perangai tak semenggah suaminya itu, malam Isnin lalu ketika dia diajak bersama dengan suaminya itu Lin memberanikan diri membantah. Namun suaminya naik berang. Sudahlah air sentiasa di kepala, anginnya juga naik mencadak dan mengugut mahu mencederakan Lin.

Kisah Lin yang derita dalam perkahwinan bak dalam zoo haiwan ini diceritakan di dalam media Singapura. Malah mengejutkan juga, Lin memang menyesal kerana pada hari mereka mendaftarkan perkahwinan dulu, baru dia tahu rupanya suaminya itu telah mempunyai tiga isteri yang lain!

Ini lelaki jenis badak sumbu berasap hari-hari!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10