nuffnang ads

Saturday, October 30, 2010

ANUGERAH BAPA SEGALA BINATANG JATUH KEPADA BAPA YANG MEROGOL ANAK SELAMA TUJUH TAHUN!!!

RASMILAH pengumuman tentang Raja Segala Binatang, apabila seorang ayah, 30-an diistyiharkan pemenangnya selepas berjaya mencabul dan merogol anak dari darah daging sendiri selama tujuh tahun, sejak mangsa berusia tujuh tahun.

Kamisah menunjukkan laporan polis dibuat ke atas Raja Segala Binatang (Gambar Harian Metro)
Perbuatan raja segala binatang itu didedahkan mangsa kepada ibu saudaranya, Kamisah Jamal, 31, yang terus membuat laporan polis kerana terlalu marah dengan tragedi haruan makan anak itu.

Menurut Kamisah dia mahu polis menangkap bapa mangsa bagi mengelakkan mangsa dan seorang adik perempuannya menjadi mangsa.

Kamisah mengakui, bapa mangsa adalah abangnya sendiri, tetapi dalam keadaan ini dia rela abangnya itu dihukum kerana telah merosakkan masa depan anak sendiri. Difahamkan, suspek seorang penagih dadah dan melakukan perbuatan cabul sejak mangsa berusia tujuh tahun.

Raja Binatang itu dikatakan mula memainkan jari pada alat sulit anaknya ketika anaknya itu berusia tujuh tahun dan hanya mula menyentuh tubuhnya dua tahun selepas itu. Keadaan itu berlarutan sehingga kini menyebabkan mangsa pernah cuba membunuh dri kerana trauma.

Paling menghairankan Kamisah ialah sikap isteri Raja Binatang itu yang mahu dia menarik balik laporan polis kerana bimbang suaminya itu ditangkap.

Laporan polis dibuat di Balai Polis Rawang, manakala pemeriksaan perubatan dilakukan di Hospital Selayang. Ketua Polis Daerah Gombak, ACP Abdul Rahim Abdullah mengesahkan ada menerima laporan daripada ibu sadara mangsa.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10