nuffnang ads

Wednesday, September 29, 2010

SUSULAN TIGA GADIS 14 TAHUN DI KAMPAR HILANG SEJAK RAYA: PEMUDA MENGAKU TIDAK BERSALAH MELAKUKAN SEKS ORAL

SEORANG pengawal keselamatan, Mohammad Akmal Hakim Ismail, 19  tahun mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen Pulau Pinang, atas tuduhan melakukan hubungan seks di luar tabie dengan meminta seorang remaja perempuan 14 tahun melakukan seks oral.
  
Mohammad Akmal didakwa melakukan perbuatan itu di bilik 204 Rope Walk Hotel, Jalan Pintal Tali, di antara jam 11 malam dan 2 pagi pada 14 September lalu.

Timbalan Pendakwa Raya, Sariza Ismail, memohon mahkamah mengenakan jaminan RM10,000 terhadap tertuduh yang berasal dari Kampung Gajah, Perak tetapi dia yang tidak diwakili merayu supaya jaminan itu dikurangkan kepada RM4,000.

 Hakim Sitarun Abdul Aziz bagaimanapun mengarahkan jaminan RM8,000 ke atas tertuduh dan menetapkan 15 Oktober depan sebagai tarikh sebutan kes.

Sebelum ini, media melaporkan tiga gadis berusia 14 tahun dari Kampar, Perak hilang dari rumah masing-masing ketika beraya di rumah rakan mereka pada 11 September lalu.

Dua daripada mereka adalah adik beradik kembar dan seorang lagi rakan sekolah yang sama kemudian ditemui sepasukan polis  di sebuah flat di Paya Terubung, Pulau Pinang bersama dua lelaki berusia 19 dan 20 tahun selepas keluarga masing-masing membuat laporan polis.

Akhbar juga melaporkan mereka dikatakan ada melakukan hubungan dengan kedua-dua pemuda disyaki teman lelaki masing-masing itu.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10