nuffnang ads

Monday, September 27, 2010

RAKAN KONGSI PUSAT KESIHATAN DAN ANAK LELAKINYA MATI, TIDAK LAMA SELEPAS MENUTUP PERNIAGAAN

(Gambar Berita Harian Singapura) SPA milik Shariffudin bersama dua yang lain ditutup operasi dan ditawarkan kepada pihak berminat untuk diambilalih, sebelum dia dan anak lelakinya, Shah Amin ditemui mati pagi semalam.
SEORANG rakan kongsi syarikat Health SPA Fitness Centre di Jalan Guilemard, di Singapura, Shariffudin Abdul Kader, 56, dan anak lelakinya Shah Amin, 19, ditemui mati selang dua jam di dua tempat berbeza pagi semalam.

Shariffudin ditemui mati di bawah blok 35 Marsiling Drive jam 5.30 pagi manakala anak lelakinya pula mati di dalam bilik Hotel Corpthome Orchard, dua jam kemudian.

Kematian anak beranak ini amat memeranjatkan kerana Sharifuddin dikatakan bersama rakan kongsinya baru sahaja menutup operasi perniagaan mereka untuk diambilalih pihak lain. Malah notis tawaran pengambialihan itu masih tertampal di dinding SPAnya.

Berita Harian Singapura melaporkan, allahyarham Shariffudin adalah seorang peniaga yang berjaya, malah memiliki 40 peratus saham di dalam pusat kesihatan yang ditutup operasinya itu. Namun tidak diketahui punca sebenar kenapa perniagaan itu ditutup.

Pada 2004, Shariffudin pernah memberitahu The New Paper yang beliau membenarkan pemain bola sepak Home United, menggunakan SPAnya sebanyak dua kali sebulan.

Dua rakan kongsinya dalam SPA itu iaah Jasmin Abdullah @ Chong Guat Lean yang mempunyai 10 peratus saham dan Tan Chui Poh Michael, memiliki 50 peratus saham.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10