nuffnang ads

Tuesday, July 27, 2010

USIK NAJWA SIKIT

Hairan juga. Ada orang politik sampai guna artis yang suara itik nila untuk sokong kempen mereka setiap kali ada program berjumpa rakyat. Selain itu ada juga yang sampai  tak pilih artis langsung. Artis yang sengau pun kadang kala terjemput. Maklumlah semua nak cepat, mana ada cekau saja.
Kenapa pula Najwa Mahiaddin tak dimanfaatkan oleh UMNO terutama program di luar bandar termasuk di kawasan Orang Asli misalnya? Mungkin sesekali elok juga ajak Najwa datang meriahkan program politik bersama rakyat. Bukan apa. Sahaja nak dedahkan bakatnya kepada umum. Maklumlah anak orang penting dia tu. Wajah pun klasik dan wataniah! Lagi pun Najwa terpelajar dalam bidangnya. Suara pula fuhh.

Pakaian dia pun boleh tahan, ikut kalendar hari ini. Mungkin UMNO boleh ajak Najwa meriahkan majlis politik mereka. Khir atau Noh pun mungkin boleh pertimbangkan ajak Najwa jayakan kempen fasal isu pasir di Selangor. Manalah tahu ramai orang muda yang tak mahu keluar dengar ceramah itu boleh tukar fikiran. Keluar nak tengok Najwa sekali.

Apa? Laa...takut abah dia tak bagi..Apasal tak cakap. Noktah.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10