nuffnang ads

Monday, January 3, 2011

KHAIRUL FAHMI DAPAT RUMAH SEBAGAI HADIAH DARIPADA KERAJAAN KELANTAN

PENJAGA gol kebangsaan yang menunjukkan prestasi membanggakan dalam pertandingan akhir piala Suzuki AFF ketika Malaysia menewaskan Indonesia menerima dua kejutan hari ini.

Kejutan pertama ialah setibanya di kampung dari Kuala Lumpur, dia disambut oleh Menteri Besar, Datuk Nik Aziz Nik Mat bersama ratusan penduduk kampung sebagai meraikan sumbangannya sehingga berjaya membawa Malaysia muncul sebagai juara.

Namun kejutan paling besar ialah apabila Nik Aziz mengumumkan kerajaan negeri telah bersetuju untuk menghadiahkan sebuah rumah sebagai hadiah kepada Khairul Fahmi sebagai tanda penghargaan daripada kerajaan negeri.

Khairul Fahmi yang terkejut dengan hadiah itu, kehilangan kata-kata apabila diumumkan akan menerima sebuah rumah daripada kerajaan negeri.

Namun dia berjanji penghargaan yang diberikan itu akan menaikkan lagi semangatnya untuk maju dalam sukan bola sepak selain berjanji akan berusaha memastikan impian rakyat dan kerajaan negeri untuk Kelantan terus berjaya akan cuba ditunaikan sebaik mungkin.

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10