nuffnang ads

Saturday, April 16, 2011

REMUK HATIKU: LUAHAN ISTERI APABILA SUAMI DITANGKAP KHALWAT


TAK SANGKA tergamak abang buat saya begini. Tergamak abang menduakan saya, curang dan mengkhianati cinta kita. Mengkhianati saya, anak-anak dan keluarga kita.

Kenapa abang begini kejam dengan saya? Apakah kerana pangkat dan wang ringgit yang melimpah ruah menyebabkan abang lupa? 

Tak apalah bang, mungkin saya hanyalah isteri yang tidak lagi bernilai pada mata abang. Mungkin saya sudah tidak mampu membahagiakan abang. Saya sedar kedudukan saya sebagai seorang perempuan bergelar isteri yang sering tertipu oleh janji manis selama ini.

Namun demi anak-anak, saya pendam remuk redam hati ini. Demi anak-anak, saya pendam semua dukacita yang abang hadiahkan pada saya.

Pesan saya pada abang, janganlah lupa bahawa segala rezeki dan kemewahan yang abang ada, sebenarnya adalah rezeki kita sekeluarga. Rezeki anak-anak kita bang. Rezeki yang Allah berikan yang sepatutnya abang tahu menilai dan menghargainya.

Ingat juga saat kita susah di awal perkahwinan dulu bang. Ingatlah, betapa setianya saya sehingga ke hari ini. Namun kecurangan ini juga yang abang kalungkan ke tubuh saya sebagai tanda kasih sayang abang!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10