nuffnang ads

Wednesday, February 23, 2011

SEBELUM MATAKU PEJAM, HATIKU BERKATA DIALAH KAY: SALAM DAN MAAF BUAT DATIN KAMARIAH JAMALUDDIN


MUNGKIN kebetulan. Namun jauh dalam hati ini terdetik juga bahawa dialah wanita istimewa itu yang pernah dipanggil Kay.

Saya menemui seseorang bernama Datik Kamariah Jamaluddin. Wajahnya iras benar wajah Kay bekas isteri Sudirman dulu. Maaf kepada Datin Kamariah dan keluarga. Jika catatan ini terlepas batas, ampunkan saya setulus ikhlas. Saya hanya membaca sejarah dan tidak mahu menulis sejarah yang lain. Saya hanya ingin memenuhi satu impian dan hajat yang tak pernah tertunai selama ini, melihat atau menemui wajah seorang wanita bernama Kay.

Sebelum mata ini pejam, mohon Datin Kamariah izinkan jika ia adalah satu kebenaran. Jika tidak, mohon ampunkan saya. Namun percayalah, hati kecil saya tidak pernah sedetik menafikannya.

Cukuplah sampai di sini, sekurang-kurangnya hajat dan impian saya untuk menatap wajah seorang wanita istimewa bernama Kay tercapai juga.

Terima kasih dan ehsan www.loveingratitude.com/. Siapa pun dia, lihatlah betapa istimewanya Datin Kamariah Jamaluddin ini. Semoga Allah memberikan ketenangan, kebahagiaan dan kerahmatan seisi keluarganya. Diulangi dengan mohon ampun dan maaf dari saya.


Tambah kapsyen
ehsan dari www.loveingratitude.com/

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10