nuffnang ads

Tuesday, December 28, 2010

RAYUAN SEORANG RAKYAT!!

TOLONGLAH! Aku merayu, sesiapa yang ada menyimpan gambar pemimpin politik ditangkap khalwat, melakukan hubungan seks, berdua-duaan dengan wanita bukan muhrim atau sebarang gambar yang pasti boleh menyebabkan mereka kalah pada pilihanraya nanti, tolonglah jangan disebarkan.

Tolonglah! Aku merayu janganlah gambar, perbualan atau apa sahaja dokumen disebarkan menerusi internet apatah lagi diberikan kepada Wikileaks.

Tidak kisahlah gambar ketika di bilik hotel di pantai peranginan atau gambar dalam bilik atau gambar dalam semak sekalipun. Tolonglah! Aku merayu sebab kasihan mereka nanti tak terjawab pada pilihanraya umum ke 13.

Tak sampai rasanya hati aku melihat orang lain menyimpan rahsia itu, kemudian dijadikan senjata nuklear pula dalam pilihanraya.

Tolonglah! Tapi kalau ada yang tidak mahu mengendahkannya, aku peduli apa!

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENJULANG MARTABAT MEMBURU DARJAT

MENERIMA SESUATU DARIPADA DATUK BANDAR SHAH ALAM, DATUK MAZALAN MD NOOR 10.10.10